"JoyPark'ta bitmeyen bir eğlence ve yatırım var"

"JoyPark'ta bitmeyen bir eğlence ve yatırım var"

Eğlence sektörüne yapılan yatırım ve metrekareler AVM’nin yapısına bağlı olarak artıyor. Hatta gerektiğinde ikinci bir şube açılıyor” diyen JoyPark Koordinatörü Tevfik Bıkmaz, “Biz de o bölgede bir potansiyel gördüğümüzde ve AVM ile uyumlu olduğumuzda yaptığımız yatırımı artırabiliyor, aynı AVM’de ikinci şubeyi açabiliyoruz” dedi.

Gün geçtikçe artan AVM yatırımları ile birlikte eğlence merkezi yatırım grafiğinin de yukarıya doğru bir hareket kazandığını görüyoruz. Peki, şu an sizin üzerinde çalışmış olduğunuz ya da yapmayı planladığınız bir yatırımınız var mı?

Haklısınız… AVM sayısı arttıkça, eğlence merkezlerinin sayısı ve bu sektöre yapılan yatırımın miktarı da artıyor. Joypark da bu gerçekten hareketle, yıllar içinde araştırmacı ve dinamik bir yapı oluşturdu. Bir taraftan yeni yatırımlar yapıyor, diğer taraftan mevcut yatırımlarımızı yeniliyoruz. Dünyadaki gelişmeleri yakından takip ettiğimiz gibi, ziyaretçilerimizin beklentileriyle yatırımlarımızı doğru orantılı olarak da şekillendiriyoruz.
Bir de tabii, bizim çok önemli bir artımız var. Mottomuzda da belirttiğimiz gibi “Her yaş için eğlence” sunuyoruz. AVM’lerin hedef kitlesinin tamamını içine alan bir eğlence ortamına sahibiz. 3 kuşağın eğleneceği üniteler mevcut bizde. Böyle olunca, JoyPark’ta bitmeyen bir eğlence ve yatırım var. 
JoyPark olarak her yıl mevcut yatırımlarımızı iyileştirmenin yanı sıra, yeni yatırımlar da yapıyoruz. 2016 yılında, Ege’nin en büyük oyun eğlence merkezini Denizli Teras Park AVM’de, Türkiye’nin temalı ilk oyun eğlence merkezini okyanus teması ile Axis İstanbul AVM’de açtık. Aynı yıl Eskişehir Kanatlı AVM’de ikinci şubemizi de yalnızca çocuklara özel olarak hizmete sunduk. En son şubemizi, bir Suryapı yatırımı olan ve Ece’nin yönetimini üstlendiği, Bursa’nın seçkin alışveriş merkezlerinden Marka AVM’de, 18 Mayıs 2017 itibariyle açtık.
Doğru yerde, doğru zamanda olmak kaydıyla yeni yatırımlar yapmaya devam edeceğiz.

Lokasyon yatırımlarda ne kadar etkili oluyor? Size göre doğru lokasyon nedir? Ayrıca yatırım gerçekleştirilirken sosyo-kültürel faktörler dikkate alınıyor mu? 
Seçimlerimizde, lokasyon elbette ki önemli. Ancak, önemli olan bir diğer konu da, AVM yatırımcıları ve yönetimleri ile ortak hareket edebilmemiz. Yüksek miktarlarda yatırım gerektiren bir iş yapıyoruz. Üstelik her yaştan ziyaretçiye hitap ediyoruz. Bu nedenle, ince eleyip sık dokumamız gerekiyor. Sorumluluk gerektiren, ciddi bir iş yapıyoruz.

Metrekarelerin büyümesiyle birlikte ürün çeşitliliği noktasında da çeşitlilik yaşandığı görülüyor. Peki, bu ürün çeşitliliğini alanlarınızda bizzat kendiniz mi sağlıyorsunuz yoksa tedarik noktasında herhangi bir destek alıyor musunuz?
Her şeyden önce dünyadaki yenilikleri ve fuarları yakından takip eden bir markayız. Çocuk oyun alanı, bowling, karaoke, çarpışan arabalar, video oyunları gibi bilinen eğlence üniteleri dışında; Türkiye'de ilk olan, koltuğunuzda 360 derece dönebildiğiniz 7D sinema ve ayrıca izlediğiniz film ile etkileşimde bulunduğunuz interaktif 7D sinema, hedef poligonu, Zombie Paintball, yürüyerek gezebildiğiniz korku tüneli/evi, laser game ve daha pek çok ilginç oyun JoyPark markasının ziyaretçilerine sunduğu hizmetler arasında.
Kendi bağlantılarımız ile bu üniteleri oluşturuyor, gerektiğinde yurt dışından getiriyoruz.

Yeni yapılan eğlence merkezlerinde öne çıkan özellikler neler? Sizce yeni yatırımlarla birlikte eğlence merkezlerinde metrekareler büyüyor mu?
Aslında eğlence sektörüne yapılan yatırım ve metrekareler AVM’nin yapısına bağlı olarak artıyor. Hatta gerektiğinde ikinci bir şube açılıyor. Biz de o bölgede bir potansiyel gördüğümüzde ve AVM ile uyumlu olduğumuzda yaptığımız yatırımı artırabiliyor, aynı AVM’de ikinci şubeyi açabiliyoruz.

  • 21 Nisan 2017, Cuma
  • 664